بدلا من أن تعطيني كل يوم سمكة، علمني صيد الأسماك

 انا كنت عاوزة دى تكون اول بوست ؛ لكن قلت لما اعرض الاول اللى ممكن الواحد يلاقيه ؛ علشان انا عاوزة اتكلم عن طريقة غريبة شوية للطرق اللى الواحد الطبيعى بيتبعها

  احب اتكلم الاول عن طريقة ودنك منين يا جحا

الطريقة دى بكل بساطة انى بدخل على موقع تحميل فية امكانية البحث فى الحاجات اللى الناس بتحملها

    pharma  و بدور فيها عادى اكتب عامة كلمة

الحكاية دى طلعتلى نتايج كويسة قوى و كتب مكنتش لاقياها من على النت و كمان فيديو و الانيماشن اللى فاتو

 و المواقع اللى انا بعمل فيها الحكاية دى

http://www.4shared.com/network/search.jsp

http://www.esnips.com/SignInAction.ns

و الموقع التانى دا هو اللى انا جايبة منه الانيماشن

بس حقول ملحوظة صغيرة

انا فى الموقع دا بكتب اللى انا عاوزة ابحث عنة و النتائج بتظهر و مبتكونش كلها نفس النوع من الملفات يعنى حتلاقيها متنوعة

و بعدين لما تكون خلاص عاوز الملف دا و تضغط علية علشان تحمله ، هنا الميزة انة بيجيب من تحته الملفات القريبة قوى ليه فى النوع او الاسم او الاثنين

و كمان الملف اللى العضو محمله و انت بتحمل منة فممكن تدخل الملف كله و تعيش حياتك 

نيجى لطريقة الناس الطبيعية
و هى لو عاوز كتاب تدور على مواقع تحميل الكتب العلمية
و لو عاوز فيديو ندور على مواقع الفيديو و الانيماشن العلمية

   كل الكلام دا انا عملاه روابط على الجنب

و فيه حاجات ممكن نجبلها

abstract

من موقع sciencedirect

و المواقع اللى تشبهه

و فية مواقع بتقدم ان الكتاب ممكن اقراه بس

only free online

و ان شاء الله ادور على المواقع دى و احطها روابط على الجنب زى اللى موجودين دول

Leave a Reply

